Döda mej långsamt

Jag har verkligen gjort bort en massa tråkiga måsten
Pantat burkar ... städat utrymmen som aldrig hinns med.
Hunnit laga skor som sedan länge behövts föras till skomakaren .
Hämtat smycken som varit på lagning 
Bytt ut kolsyrepatronen i soda streamern 
Kört flera vändor överallt hit & dit..
Insett att inte ens nya maskiner håller 
Och jag ändå sover taskigt fram till att årets hö är klappat packat och klart!
Jag borde ge bort mitt visa kort el klippa det i två delar 🤣🤔
Om man köper det man verkligen behöver lite då å då.. så känns det nog mindre än att handla allt på samma dag 🙄

Tuff dag men ännu är den inte slut 🙈🙈
Lite kvar 😇😇😴😴

(null)

(null)

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0