Vars går gränsen?

Jag har hamnat i knipa för mitt beroende av att träna häst.. 
hur då ,tänker du nu..
Jo så pass att jag lovat här på några veckor infinna mej i klänning och full mundering !!
ni vet så där fin som man borde vara 24-7 om man hade tid ja...
Men jag har ju HÄST/AR .. 
jag har hö i håret 
Hästskit i hallen
Täcken på tork i huset( förövrigt får jag visst inte tvätta sånt mer efter den gamla maskinen gick sönder)
Alltså har jag valet att köpa ny maskin till stallet el föra på tvätt å betala glatt 😝
Häst hår finns överallt efter som städerskan sagt upp sej (hon är nog i stallet sku jag tro)
Men min häst han blänker 🤩 likaså boxen och sadel träns å övrig utrustning!
Nåväl 
Nu är mitt dilemma ett faktum...
Festen börjar för tidigt för att jag ska hinna rida kursen jag vill..
Efter en hel del fundering så kom jag på en lösning på problemet.
Någon annan kanske kunde hoppa stand in undertiden jag är å rider ...!?
Då hinner jag ju sluta upp till middagen ungefär 🤔
Det är nog trevligt om jani får nått snyggt & underhållande under tiden jag är på kurs..
Jag har säkert nån i min bekantskaps krets som är villig ☺️
Undrar bara nu
Kan det vara värt att föreslå det el blir jag väldigt billig då🤔🤔



Ja jag vet inte riktigt om jag vågar föreslå det 
Risken finns ju att jag får fler timmar i stallet än jag igentligen behöver .

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0