Vackra vinterlandskap

Torsdagar är en av mina bästa dagar på hela veckan.. det är dagen då jag hämtar all energi jag kan tänkas få tag på ❄️🐴❤️
Idag släppte jag verkligen nuet och lämnade måstena och satte mej ner och åt mitt mellis i stallet på pallen mitt emot spolspiltan där fina Estelle stod och såg förundransfull ut..
 det skär i hjärtat att jag måste sälja henne.
Min vackra skäck .. ett hjärta av guld.!
Inte en gr har hon åstadkommit el krökt ett hårstrå på människor runt henne.. hederligt snäll i alla lägen..
( jag vet hur dåligt jag kommer må när jag stänger luckan på treilern och hon rullar mot nya äventyr)
Men allt har sin tid och jag måste....
så nu njuter jag fullt  av dagarna vi får!
Skrittade ut på ägorna ,,,,var vi har slungat upp ett par kilometers traktor väg som är helt fantastisk att intervall träna på..
Nu försöker jag sakta sakta få upp konditionen till tävlingssäsongen... jag njuter här och nu.. snön knastrade under hovarna och en fågel sjöng nått jag inte förstod .. snön yrde runt och minus 10 ❄️❄️ fantastiska vinterlandskap..
Helt plötsligt står han där .. räven!! 🦊
Framför oss och ser likaförvånad ut som vi 👀
Han visar oss vägen en bit innan han drog på egna äventyr.. 

Livet har många frågor och otroligt mkt vägskäl nu .. den lite tunga trista tiden har sakta vänt .. solen gör sitt och det rullar på mot varmare dagar och mera ljus.
En strimla hopp tänds igen ❤️
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0