Ryggen sa upp sej

Om jag kunde komma på vad som orsakar ontet?! Då kunde jag förebygga ontet!
Kände vid ett tillfälle igår på jobbet att det hände nått,, litet klonkande ljud. Uppenbarligen från min kropp. Men eftersom inget kändes så la jag det inte på minnet,, vilket jag borde! För i morse var det inte kul 😟
Inte få på kläderna ens är inte min grej..
Defenetivt inte helst att måsta stanna hemma pga av en skit sak som ryggen...men eftersom jag inte kan ligga ner länge innan jag dör av tristess & inte kan gå el sitta utan smärta,, så finns inga val.. ligger 5min med värk.. den släpper taget när jag går sakta sakta fram.. men tål bara 3min sen hugger det  hårt.. tittar jag ner hugger det 
Sitta går sådär i just ett läge, inte lätt å hitta å inte en okey position heller 🤔
Vägrar knapra tabletter... kul dag på intågande! 
Nog blir det bra ,, måste bara komma på hur jag får detta å släppa!
(null)
Olästa tidningar får ges ett försök..

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0