Passande kyla

(null)
Det passade perfekt med kylan idag för jag har tänkt mej löshoppning för att bli av med lite extra energi nu.. väderomslagen som inte kan bestämma sej riktigt gör att dem mysigaste ponnyhästar blir små monster som gör skolor ovan mark🙈😂 inte super kul kanske.. även om mina elever skrattar så dem kiknar och har jätte kul.. ( jag blir mega nervös)
Tänk om är ..framme!!
Som igår när traktorn dundrade runt  och vi kom ett gäng från ridhuset 
Och min människobörja som redan blivit 15 
Har kommit på att man kan rida utan sadel & utan träns och säkerligen galoppera runt och gasa som tusan på långsidorna .... ponnyn tyckte nog det var dax att visa vad hon kan gå för... Heehee.... ungen godeglad över att kunna göra en vacker volt ner i snön,,, mindre glad över att tuggar man snö el sand ...!!!! 
DÅ BAKAR MAN fika 😂😂🤷‍♀️
Så vi väntar!!
Men jag fick ju en plan på hur jag kan erövra bakverk i alla de slag 
Mina elever ska nog bara få ponnyhästar utan utrustning 👌😝
Vad gott det kommer att bli !
Synd bara på sommar formen min .. fast rund är ju oxå en form 🍩☕️
El så statsar jag på 2019 strand form eftersom 2018 låter lite för gott!

Jag har en dröm om 2018
En vision att sträva mot
Ett mål att se fram mot
En dröm att fylla 
❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0