Ljus punkter är bra att ha

Just februari kan va en kall å mörk månad.. lite energi å änn mindre inspiration..
Då är det just dem små ljusen som tänder gnistan igen!
Försöker verkligen att hålla linjen att inte förbise känslan.. 
Men det finns ett men.. 
återigen blir jag varse om vänner och vad dem finns för.
Livet på en pinne 🤮
Tack o bock ! Inget glöms jag tar bara inte upp det!

Tisdag och kylan är påträngande och mina skor har sett bättre dagar än dessa...
Kuoma skorna, dem barnen har är mkt väl talade skor i min mun. Passar mkt bra i stallet!
Men dem har ändrat på innehållsförteckningen i sulan.. till det sämre🤢
Jag måste klaga åt dem 🤫
Och jag behöver köpa nya skor helst igår!

Kram till dej som behöver den 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0