11timmars sömn

Jag är uppe tidigare än tuppen ..
Igår for all energi jag hade och för en gr skull somnade jag på soffan redan kl 19 för att hasa mej i sängs kl 21 .... trött i kropp å knopp
Flickan kom mest troligt hem efter 02 som sagt men inte ens det hörde jag 🤭
Lillen sov hemma brevid mej :)

Morgonen gjordes stallet och renbäddades som jag brukar för att underlätta veckan.. 
sen hade jag besök i olika former..
Jehovas hälsade på med sin tidning (vakttornet) jag fick ett exemplar tills när jag har tid att studera 🤔 
Deras syn på världen är rätt kul.. 
Efter det besöket så fortsatte det med 
Att visa upp Estelle för intressenter.. 
som vanligt tar det en stund med att sammanfatta hästens år 😝🤭
Sen hann jag in på lunch..
men talriken hann jag knappt tömma innan nästa besök kom..
Och innan kläderna ...stod nästa på plats 
Mkt häst snack ...
Vi avverkade snacket på drygt en timme och jag blev kvar med att longera två hästar och ta in resten för kvällen kl var redan 17:30
Den som tjatar om inget att göra .. välkommen..
Därefter borde vi haft möte.. som flyttades fram så alla behöriga kunde vara på plats..
Riktigt bra!!
För jag orkade ärligt inte tänka mera den dagen🤫🤫🤫
Summan av dagen blev bra 
Kanske bättre än tänkt
Och jag somnade i från läget att vara social igen... en lördag kväll!
Hoppsan hejsan 

Nu är det söndag hela dagen 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0