Snart är det jul

(null)
Nu är det nästan bara det roliga kvar..
Alla är hemma & det tisslas & tasslas i julspråk
Alla är delaktiga på ett hörn.
Om inte annat så för att påminna att klapparna ska under granen å helst för en vecka sedan..
Eftersom att lilla L sett en uppdatering på fb om rökfri & nykter tomte finns att hyra 🤔
Så var den tron över & istället skulle dem under granen..
Grönan som jag förövrigt börjat vänja mej vid.. den saknar doften den riktiga granen har med sej.. det är lite spesielt med känslan..
Trodde aldrig jag skulle he upp den faktiskt
Men eftersom det är rätt många barr på den så övervägde dem negativa barren..
Eftersom dem  städas ännu till midsommar 🤪
Idag ska jag hjälpa tomten med det sista 
Och efter det vill jag hinna städa huset !

Jag längtar till tomte dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0