Så här har det aldrig

Mår som en påse skit... sjuk sjuk sjuk
Tryck i huvudet, seg å ont i kroppen 
Ingen annan i min närhet smittas ..så vad sjutton går jag runt & bär på? 
Febern borde lagt sej för bra längesedan men istället bara är det där & talar om att det är oreda i min kropp 🥴
Jag försöker inte anstränga mej jag försöker pressa i mej vitaminer vatten ja allt tänkbart
Vars försvann min ork o lust?
Första gr på hela veckan så klev jag upp på häst ryggen ... i dubbel bemärkelse 👌
Krukan var så glad så nöjd och fantastisk att rida❤️ ett mkt kort och glatt pass .. glädjen i mej var oxå helt på topp 🔝
Sedan var det dags för nippertippan & se om grunden var lagd & jepp att den var 
Kom upp på första försöket ❗️🚫
Lugnt å sansat  ribban är låg ännu & vi jobbar på fler sånna dagar 
Tid & tillit råder .

(null)

Men nu blir jag strax tokig!
Jag måste få bli frisk!!
Hösten har inte varit min bästa tid direkt!
Ge mej lite styrka att knäcka koden till varför detta hänger kvar ännu 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0