Lördag 8 dec

Det är morgon & bara jag är vaken 
Rätt mysigt att sitta i stearinljusets sken & dricka morgon kaffet.
Vaknade ännu utan några komplikationer 🙌
Ingen nackspärr, feber, ögoninflammation...
El något alls
Tänk om det vänt nu..
Om febern gett sej om jag kan få bli frisk..

Vi hade ett suveränt 11års kalas igår åt Lukas 
Inte mkt han Ville ha...
Men herrajumala vad han fick 😳
& det var lagomt litet & han hade bara bjudit dem närmsta .. med det så var vi rätt olika här.
Riktigt trevligt & uppskattat!
Endast Nettan som saknades.. men hon kommer ju strax .!

Jag har tränat med krukan för maria Eriksson 2dagar vilket var väldigt givande 
Älskar nya blad att vända nya rader att tolka!
Hoppas dem blir fler.
Kul att dem kontaktade mej och frågade.
& helt plötsligt blev en dag två dagar 🤷‍♀️
Så typiskt jag .

Idag har jag förhoppningar att orka med dagen på ett bra sätt och få en ledig och givande dag 😁
Cellana & jag jobbar mot tillit & känsla..
Ett rätt så trevligt sto med mkt motor..
Nästan en Ferrari 🤪 och vinden blåser rätt bra 💨💨🐴 så kul med nya infallsvinklar 
Hon är det invecklaste jag hittills suttit på 🙌
Men kemin mellan oss verkar stämma..
(null)


Trevlig lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0