Regn o vindar

Det börjar bli kyligare nu... sommaren kanske har ett slut i år med.
Det är konstigt hur snabbt man kan längta till solstolen ändå..
På två veckor är vi i gungning i nästan normala rutiner... hösten med förändringar..
Sommaren har varit helt fantastiskt bra och sååå kul! 
Spontana nöjen har hopat sejoch impulsiviteten har nått en gräns 😝
Det är svårt å ligga lågt när jag baralternativ saker flyta på🤷‍♀️🤷‍♀️
Just do it.. its nice 🤪
Jag har varit på sommar teater .. bara si så där
Har haft sommar kollo med min vän o häst
Jag har haft bastukväll ( årets skumpa fest då bastu kvällen spårade rejält)
Jag har kört runt å sökt mjukglass med världens bästa sällskap
Jag har haft besök av familjen ❤️
Jag har umgåtts med min familj❤️
Jag har haft trevligaste ute kvällen på länge i fantastiskt trevligt sällskap utan att vi ens tänkt det. 
Det roligaste är det som inte planeras!
Jag gillar när saker bara råkar hända!
Jag har både hunnit handla mat & laga mat😅
Jag har hunnit med massa höst/ponny tävlingar.
Jag är så nöjd å glad över sommaren som hittills passerat helt i tid helt rätt..
Men så har jag inte ätit en enda jordgubbe inte krökt en endaste timme på fälten 
Inte avbrutit en endaste lunch pga just det
Det tog mej rätt länge att släppa den känslan som följde med där..
Men livet är inte alltid detsamma och man ska inte vara rädd för förändringar.

Jag önskar alla vågar kasta sej över kanten då å då .. livet blir mycket roligare då!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0