Träning

(null)
Två dagar har vi tränat... jag å krukan!
Dag 1 bestod av markarbete... mkt bommar på cavaletti höjd studs om tre 
Rida ur sväng & in insväng, genom sväng och rakt 🙈😳 
Så dag 2 idag var en elastisk mjuk killa att rida.
Det var banhoppning idag 🙌 love it!
Ju lägre ju svårare.. jag suger på 60-80 🙈 eftersom kunskapen inte är så topp som jag önskat.. men direkt över metern mkt bättre.!
Då är ridningen ett faktum.!
Han är det bästa som finns denna krukan!
Måste bara få till en till krukan ☺️😝
Kan inte snön smälta nu så jag kan planlägga mina idéer 

Solen lyser och min hjärna är sten död likaså kroppen....
Det är tufft å vara på borta plan 🤪

Ut å städa lite grejer i stallet sen soffan resten  av kvällen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0