Solbadar bakom stallet

Det är lättare å lättare att släppa & finnas här & nu!
Men det krävs träning...
Att bara stilla njuta utan att göra..
Lyssna på hästarnas lunk o tugg i hagarna..
Att inse att dagen ändå passerar oavsett jag presterat el ej.
Sitter på altan med en kaffe och njuter av solen mot stallväggen måste kanske vara bland det bästa här bak 🤪
När jag ändå sitter i nuet kommer jag underfund om hur svårt det är... jag är ju ett år fram redan 🤔😬 stallet där borta ska byggas rundcorallen , behövs den el är skrittmaskin ett bättre alternativ? El hagarna flyttas och bostaden fixas och terräng banan ordnas klart. 
Hur svårt kan det vara?
Just do it!!
Fast ändå skulle jag njuta av att inte göra nått 🙈 hur svårt kan det bli att sluta se mål och planera framtid..

(null)
Jag får nog allt träna mera på att inte göra nått :)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0