Det är den som går vilse som hittar nya vägar

Just nu är idag ,det är en bra dag!
Igår är blott ett minne.

Jag har av olika anledningar rusat upp å ner i tankar & känslor.
Ena stunden är jag tre månader fram å nästa ett år bak.. 
försöker sammanfoga dessa anledningar till en ny väg ett nytt mål 
Det finns en anledning till allt.
Min vision är solklar jag vet vägen dit men grenar kapas och nya broar byggs.
En gnutta ego och massa kärlek får hjälpa att vandra dit jag vill..
Det ska vara roligt att gå vilse för då finns en anledning att lära 🤔
När jag tänker så faller tankarna på dem mest otroliga möten jag haft under senaste tiden & åren .. hur mkt jag lärt och hur mkt jag har kvar.
Att lära känna sej själv och förstå varför jag reagerar på olika sätt i olika sammanhang är jätte intressant.
Att följa "flowet" är det enklaste 
Inte ens en död fisk simmar motströms 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0