Hög Ljudnivå

Denna morgon och 5 killar i full fart...

Huh.... frukost å ut med hela gänget!!
Bäst å dra igång jobb o lek ute.
Fint att få väcka grannarna en lördag morgon 😉
Måste vara det bästa ljud i vårt samhälle..
Det är nog nästan något udda till o med!
Inga plattor här inte...

Påtal om moderniteter 😋
Så blev jag "nollad" av en sån här om dagen....
Tänkte rida ut till stranden men kom inte längre än näsan räckte 😖
En modern liten självgående GRÄS klippare 
Den var så farlig så min häst vägrade gå ut från gården 😂😂
Jag dog en sekund och insåg att dem där snart pryder alla gårdar runt om strax!!! 
Jag måste lägga upp en plan ... om hur man rider lugnt å sansat förbi en gräsklippare utan luftsprång!!
15min senare kända jag hjärtat slå lite extra på krukan ... jag har nog lite att jobba med ang moderna gräsklippare!!

Idag ska väl nått på todo listan avverkas !!

Kramen till dej som behöver den 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0