Torsdags känsla

Det är Torsdag och tränings dag...

Ett byte av häst bara då jag blev osäker på krukans tillstånd.
Indian hästen får hoppa in & i ärlighetens namn behövs det. 
Hon är mkt just nu!!
Hon suger mot hindrena nå så jävulskt så jag blir lite fundersam på om jag snart igen tuggar grus 😅
Hon är verkligen ett sto.
Ena sekunden topp nästa på botten 🙈 vi hoppade en meter i somras och nu känns 60 mkt... det är en konst att hålla många hästar på topp ... på deras topp. Man får inte glömma vars hästen är ..

Idag åker röda färgen bort från håret..
Behöver nog en anständig färg som är underhållsfri 😝🤔 
Orkar inte hitta tid att färga in håret 24:7 
Och en piff kan nog behövas!
Tröttheten gör sej påmind och jag kan inte räkna bakåt el framåt ännu efter en ledig helg 🤢🤷‍♀️ Så konstigt att Jag bara råkat boka än det ena än det andra 😉👏😋

Härlig torsdsg mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0