Man får vad man beställer

Alltså en ny pandis..

Jag säger ju det... fast jag kanske säger för mkt.... men jag lever i nuet & hon blev nog perfekt ... även om jag just dagarna efter ett köp lever i flowet --shit hur blir det nu, kommer jag fixa det en gr till--
Fina Mickan hon gjorde verkligen skäl för sitt namn !!
Lätta Fina steg ,,, egen motor,, inte alls för pigg.. inte heller skänkeldöd ,, söt som ett troll... snäll som en väl skolad Karl 😂
Lite grann finns att jobba på vilket jag älskar... skapa den perfekta medlemmen i min klan är utmaningen.. få henne att rulla mellan tävlingsarenor & skogsturer el lektionsponny...
Hur svårt kan det vara ? 😍 med kärlek skapas dem bästa förutsättningarna..
Detta sto har ett hjärta av guld!
Det som är mest oroligt är nu osäkerheten på vars dem dålda felen ligger????
Eftersom hon känns för bra för att jag bara ska ha haft tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0