Ingen tidspassning

Idag har jag vaknat när småtrollen tjivades vilket faktiskt inte störde mej det minsta.

För det var ingen mobil som väckte o ingen klocka!
Dagen fortsatte i bra fart fast huvudvärken ligger i... men den stör inte igentligen eftersom den är självförvållad pga för lite vila 🤷‍♀️
Tvättat tvätt hunnit löshoppa lite ponnys
Handlat mat.. 
hämtat Hö.
Städat skåp och allt möjligt..
Det jag gör idag finns inte i framtiden!

Jag var på halloween disco igår med kidzen.. 
kan sammanställa det med ..oj & Voi 
Hellalettanes att folk orkar joxa o trixa ..
Nå jag såg anständig ut i jeans & nyduschad 😂 luktade nog inte ens stall..
Det var mörkt så jag satt ned o kikade runt insåg att det inte märks om jag passivt sitter och andas 😅
Dem andra super föräldrarna sprang som yra höns och dansade några väl tajmade movs med antingen en liten knodd i famnen el hängandes kring benen.. 
jag lät mina kidz rasta sej själv vilket fungerade utmärkt😍

Här är mm nya Mickan

Härlig lördag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0