Hälso koll

Jag har en sån där inställning på telefonen , heter nog app föresten(jäkla va mkt moderna saker som finns)


Hursomhelst har jag alltid haft en tro om att jag är sjukt aktiv.. det är ju inte mitt fel utan andras fel! Dem påpekar jämt HUR hinner du ... så i tron om att vara extremt aktiv så har jag börjat följa hälso appen !
Om ingen annan sänkt mej under dagens alla timmar så är det bara kolla på appen 😇😂🤷‍♀️
Min första tanke som slog mej...
Ikeas personal har ju tungt mkt mera steg än jag på en dag.. undrar om dem får frågan Hur orkar du 🤔 mest troligt inte.
Tänk om dem satt still hela dagarna ,,

Men hur mkt steg ska man ha för att kallas aktiv är ju frågan? Vet du? 

Jag fortsätter nog å följa min app ett tag så jag inte tappar farten liksom....
Sen kanske det hjälper om jag har telefonen med mej hela tiden ... även i stallet ( där brukar vara min telefon fria zon)

Välkommen aktiva torsdag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0