Godmorgon redan kl 05

Det är tävlingsdag idag.

Pandora & Jeanette är ut på årets sista tävling!

Men kvar hemma är jag 🤔

Det var pappas tur att åka!
Jag kunde inte puzzla bort mina ridlektioner och jobb på gården.

Den nya ponnyn har redan fått mitt hjärta i att vara cool & underbart social.
Hon påminner om kalvarna i ladugården när dem slickar & slickar .. Åhh vilket steg,,,egen härlig motor...
Visst några negativa punkter finns oxå.
Som att jag fick vad jag beställde🙈
En ponny som Pandora i större format 🤷‍♀️🐴 kan vara så att innan!!!
man önskar ska man tänka 😂
Hon blir perfekt!
En ponny med hjärta av guld ... iallafall till att vara söt å go!
Ser framemot den första ridturen 🤗🤗

Stallet väntar på städ och jag är förhoppningsfull av vad dagen har att ge mej!
Nästan lite lite nervös...ler... älskar känslan..


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0