Regn å rusk å höst

Nu kan man räkna in för jul..

Jag vet inte om det är bra el inte..
Varje jul är liksom mindre kul ..
Det blir ett enormt tomrum en otrolig längtan av att vara som det var tidigare ..
Det blir aldrig så men det är en sak jag måste lära mej leva med.
Jag är förvånad över kvällens timmar.. dem bara öste iväg å efter att jag haft två vattenpass så damp jag ner på kontorsstolen..15min swischade iväg så det sa hej.. men alla tankar som kom var förvånande nya.
Ändrar man inställning till livet när åldern kommer? Är det inte lika komplicerat nu som då? El lär man sej tänka rationellt!
Förvånades över hur karma kan återställa den dåliga erfarenheten... att tiden faktiskt är värdefull även om du blivit sårad.
Bara vänta å se .!
Om jag lär mej lyssna mellan raderna & fråga mer..
Kommer jag se det då..innan
.. istället för efter!
Ibland känns det som att man ska passa sej med sina önskningar...


helgen är på intågande nu och jag välkomnar den och fyller huset med små troll 😍


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0