Knegar på

Idag blev det gjort ditt & datt!


Direkt efter lektionerna på förmiddagen så kastade jag mej in å åt lunch.. utan att öppna mobilen gick jag ut igen red krukan som var den enda jag hade att rida idag.
Insåg att dagen var ung och åkte över gränsen och köpte lite blommor att pryda stall alltanen med 👏👏
Satte dit skyltarna som saknades isamna veva!

Även utebadtun fick sej blomster amplar!

Hej vad konstigt tidig jag är fortsätter denna takt har jag nog blommor på bron oxå snart!

Åkte och fyllde på Hö förrådet så det finns när jag är borta.
Det är en fin kväll idag att pyssla på.

Kroppen är så trött nu... jag behöver en bra natt nu för att vara pigg i morgon .



Sov gott ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0