Färgdans

Himlen är mystiskt vacker..

Där någonstans uppe bland molnen i en annan värld finns ni kanske 💓💓
Mycket känslor när jag orkar låta det komma..
Att dö sjuk är okey.. 
men det är inte okey att dra utan att säga hejdå.
Telefonen är tyst nu, inga bilder på helt dagliga saker.
Inga vanliga samtal om jobb el pilbågar..
Eller matlagningstipset som kom då å då.
Det stämmer inte .. inget stämmer!

Jag tänker  på det sista samtalet försöker sålla om nått fanns där? El kanske sista träffen..?
Jag är glad att jag kom att vi åkte på gemensamma dagar till Kolmården med kidzen,, jag trodde inte jag hade råd å åka.. pga en konflikt som jag trodde skulle kosta mej skjortan ... jag tänkte ställa in!
Tacka Gud att jag åkte!
Du hade rätt inget att oroa sej över.
Konflikt historien fick ett för mej perfekt slut. 

Ibland är det bara tyngre dagar än andra.

❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0