Ett steg i taget

Skriv inläggstext 

Jag drog igång tävlingsdebuten idag 🤢👏

Ett stort steg för mej!
Jag är inte en tävlingsmänniska.. så jag red runt och tänkte på hur skönt det var att banan byggs av nån annan.. att krukan gör jobbet & att en fredagskväll visst är bra å träna på !
Att tävla är väl inte mkt mer än en träning för Ted! 
Fast på första Ted så hade jag andnöd & huvudvärk & Allt möjligt pga nervositet ..
Men idag njöt jag av en perfekt häst❤️
Han är fantastisk!!!
Jag gjorde mitt bästa å förväntade mej inget alls och det resulterade i placering i 70 (kom tvåa) hoppsan hejsan ...
Och nolla i 80 👌 första av två jag behöver ✌️ placeringen blev 6 där
Dem var tok snabba dem små ponnysarna😮. Som små gokartz ... 
och det blir svårt med stor häst å rida så snabbt(läs att jävlar jag hade gasat om jag förstått det) visste inte att ponny å häst går samma bedömnings klass !
Jag har lärt mej mkt bra idag!
Nu är det plugga till utbildningen på söndag , det blir en tidig morgon o en lång resa mot Älvsbyn på söndag 😬


Underbara fredag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0