Sportlovs ont

Alltså jag vaknade i natt med värsta halsontet... Va sjutton?!

Fick stiga upp på natten för att dricka vatten....
Fast sedan vaknade jag två gr av en konstig närvaro som inte fanns.. 
Det knackade på ..någonstanns i huset ..Bad Om att få sova klart.. 
Det är underligt hur huset kan kännas så annorlunda dag å natt...
Feber känns lite så där nära men ändå inte.. Det är inte nått jag behöver nu!
Fast om det kommer då ska jag chilla på soffan... Det är ändå lite lockande..

Ute är det kalla nätter nu ,,just som Mars månad skall vara.
Solen värmer redan kl 8 på morgonen om du står vindstilla i solen ☀️
Det blir nog en sommar detta år oxå.

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0