Hur svårt kan det vara

Att bara vara sjuk är ju en utmaning i sej....

Att jag sen känner att jag är frisk mitt i noll röst och en vägg som det inte går att ta sej igenom.. Att jag faktiskt på riktigt intalade mej igår när jag vaknade att det var bättre än dagarna innan... Men inte så bra så jag ska rida... Men att lasta ponny för träning i utlandet och jag bara tittar på.. Det orkade ja...
Att jag dessutom hade nära inge luft alls känslan och funderade på om clarityn x 2 är bra.. Men glad ihågen kom hem med många plus på nyförvärvningen... Tex en Gud att lasta... Lugn o trevlig fast stället var nytt... Ni märker att jag ser dem små delarna väldigt noga.. Hur hon var att Rida ,,det snackar vi om på ett par veckor..
Nå idag vaknade jag upp och hade rösten tillbaks!!! Nästan!!
Yee slapp åka på vårdcentralen för provtagning!! 
Åkte å jobbade istället☺️
Okey lite jobbigt var det men skönt att jobba som vanligt😜
Däremot irriterad över en hel veckas bortkastade träning!!
Och ligger i sängen för en power napp för orken faktiskt tryter hur mkt jag än försöker lura mej själv...
Nå en liten vila skadar inte!!

Dagens måndag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0