Fredag

Det är fredag nu..

Dagarna går hemskt snabbt!
Rösten är ännu ansträngd efter en hel dag.. Men jag är frisk och har både tränat lätt och ridit denna vecka!
Helgen ska vi vara i Boden och träna för Erik .
Blur jätte skoj..
Två hästar eller rättare sagt krukan o ch Musse ska hoppa.
Den nya vita lilla loppan är riden och börjat planera fram en liten väg att jobba på 😁
Det finns alltid något att hålla fokus på. Här och nu är det acceptans av bett och hand 😝
Förra veckan var det longering där har vi jätte plus på galoppen.

Jag är allmänt irriterad över att det inte går att ladda upp bilder hit till bloggen 😖
Fattar inte riktigt hur det är tänkt, alt så är min telefon full på något sätt.
Kanske är dax att ta ibruk min nyare telefon som då antagligen är större å inte så här !

Ha en bra fredag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0