Ett väsande ljud

Alltså detta är inte klokt hur segt det sitter...hesheten är otrolig!

Jag är inte så dålig så jag ligger men för dålig för att orka normalt tempo...
Jag red årets första hopptävling i Boden på lördag.. Så dålig har jag aldrig varit när jag ridit någonsin!
Svetten lackade hjärtat slog och rösten var helt väck!
I Kalix stannade vi och köpte clarityn för att få lättare att andas(luftrörsvidgande)
Krukan orkade jag inte värma upp tillräckligt inför 70 så hela den starten blev typ uppvärmningen 
Jag hade ju pga av mitt tillstånd bestämt att stryka mej från 80 som var nästa klass.... Men efter så dålig ritt och självförtroendet i botten och tårarna nära... Då bestämde jag att det är 80 som ger mej revanschen..
Och givetvis så skötte sej krukan och känslan var välgodkänd efter den ritten!!

Men Musse skötte sej som den bästa läromästare till ponny som finns!! Toppen 
Båda tjejerna red bra runda och hade gärna velat hoppa högre ... Next time!

jag jobbar vidare på att bli bra!!

Idag hoppade bästa M in och red Krukis så han fick jobba lite 
Och jag ska köra in Nettan på första hoppträningen med Lass!!
Nu börjas det!!

Vi taggar till Boden i slutet på mars!!

Tävlings tiden är här nu och det är väl bara kasta sej rakt ut.....

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0