Sommaren landar sakta

Det är ett fasligt liv i skogen och fåglarna kvittrar så vackert,,, själavård att vara ute!

Kvittret hörs förresten ända in ;)
Men givetvis kom ju krypen oxå 😜
Direkt sommar värmen kom hände något med folk.
Det känns som om alla pustade ut.. lite mer glädje lite mer rörelse överallt.
Hörde om första doppet i älven igår (😅🌊)
Det var tufft!!

Jag planerar och donar och försöker hinna med innan snön kommer 🤣
Vi stiger sakta nu och det är bra!
Avveckling o utveckling!
Önskar bara jag kunnat ringa till himlen för lite feedback!!! 
Varför kan man inte det för?!
Blä..
Den här tiden är värst på året .. den tid jag mest ringde och behövde bolla idéer.
Det är sjukt elakt att välja att gå utan ett ord! 
Snart har ett år gått & Jag vänjer mej att klara mej själv.
Men saknaden är med varje dag.
Det kommer bara för nära när jag är där ute o jobbar.

Lite natt jobb igår kväll o jag tog en bild ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0