Sommar cupen 2017

Igår invigdes den nya ridbanan och HTSR anordnade den första deltävlingen i sommar cupen..

Det var 17ekipage & 21 starter🙌

Vi hade tur med vädret och solen lyste lika som deltagarna. 
Alla ekipage skötte sej exemplariskt utom min krukan som jag lånade ut 🙈 han busade till lite grann men det gick bra...
Bara jag som blev förvånad över hans beteende. Hade glömt hur arg killen blir om han rör bommar...
Nästa tävling är i slutet på juli✌️
Vi har allihopa lärt oss massor som ska tänkas på till nästa gr.



Jag var tokigt slut igår kväll 🙄

Hjärnan hade nog jobbat för mkt för sitt eget bästa 😜

Nu försöker jag ladda om idag 
Rida mina hästar och inhämta energi 
I morgon börjar fält jobbet på allvar !

Härlig söndag på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0