En helt okey dag .. fast med alla inslag!

Det är en helt vanlig fredag i juni ..

Det är sommarens andra varma dag och vi är nog allihopa chockade över värmen.
Men det är ju lite skönt å slippa alla kläder!
Spesielt täckjackan.
Den går nog snart av sej själv för all smuts(Hej Jag snackar stall jackan )

Känslomässigt rullar jag från Noll till 100 utan att hänga med riktigt...
Det som kändes så jävla bra igår o innan det,,,
bara rasade och jag fick ta till fallskärmen kändes det som.. ändå vet jag att det finns där.. men känslan är så ensam.. att vara el inte vara ..
Hur sviken kan man bli & är det så livet är?
Om jag istället är glad är det oxå fel.. nästan värre.
Syns man inte finns man inte.. men att synas är lika dåligt fast på ett annat sätt..
Rebus.... 
jag kravlade mej upp igen tror jag och känslan jag hade på morgonen är tillbaka.
Jag lärde mej bara att förstå skillnaden!

Dagarna kryper ner och nu är det endast en vecka till klubbtävlingen här på gården...
Och jag har lite att stå i 🤢
Hinder som ska målas och fixas... 
jag har världens bästa hjälp 👌

Men sen kom jag på att ridbanan säkert blir trevligare om den blir längre och bredare..

22x60m blir perfekt... 
så nu är det brottom och lite bra om jag lyckas få dit ett trä staket🤔
I think i can do it...
Allt du drömmer om, kan förvandlas till guld.. Hur sa Dem nu.. 
äh... lika bra å ta tag i stolparna i morgon ...
Utveckling och ombyggnation är så skoj..
Tänk om jag tyckt att fakturera var lika skoj..
Den dagen jag säger att --ta betalt är kul.. då är jag sjuk!
Fast att ge och hjälpa är så rogivande!
Jag borde ha gått skola ändå 🙈
Då hade det blivit människa av mej sku ja tro.

Nå dem små liven sover och jag tar tag i städet.
Tror jag har lika mkt sand inne som ute på gården!

Puss o go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0