Värsta döds ångesten

Jag var tvungen att gå till tandläkaren idag... det är det värsta tänkbara som finns!!

Spelar ingen roll hur glada dem ser ut och hur trevliga dem är... hur mkt bra saker dem säger!
Jag tror ändå att jag ska dö varje gr... och kvävas i massa prylar som är tryckta in i käften!
Alltså mkt dumt har jag haft i min mun genom åren.. men aldrig nått så hemskt som dessa tandläkar borrar o metallskrot!
Tussar hit å dit och att inte tala om när dem ska fota och trycker en vass jäkla stor platta som aldrig liksom ryms på rätt sätt...
Bit ihop typ ... Nope... går fan inte!
Sen ligger jag å funderar på om jag måste slappna av å andas för annars biter inte bedövningen (en gr fick dem ge två sprutor sen kom han på att jag är så rädd så det inte bet) gissa vad som hände när jag kom hem😖😱 sjukt bedövad å det höll i sej tok lönge😫👎
Nå jag lever ännu men nog är det bittert att måsta betala för något så hemskt som å dö i tandläkarstolen 😰

Dessutom hotades jag med å måsta komma tillbaks igen och hur jag än försöker glömma så var det redan nästa måndag..
Fast helt ärligt så har jag förträngt vad jag skulle göra där då 😑 rädsla är inget att leka med ... minnet sviker ju till o med 😨

Nåväl det var sista dagen på juli månad 
I morgon är det augusti 🤗

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0