Riktigt höst väder

Det blåser ganska så hårt ute.. lite små tråkigt med tanke på att jag har flera timmar häst bokningar framför mej.. det blir kallt!!

Solen gör ju sitt i hästeriet ...
Stallet som var så tyst å tomt efter Pippi har åtminstonde för denna vecka tagit ett livat tempo.
Ada flyttade in i söndags & har gjort sej hemma stadd och nöjd..
En favorit hos min dotter som då tydligen inte får nog av ponnys 🐴
Sen kommer Kanan och bor några dagar och jag har ridsällskap dom förr i tiden 😍

Utöver det så har jag bokat in en bus resa o dejt på söndag någonstans 

Och kusinen till kidzen kommer oxå en vecka...
Och vi ska dra ihop sommar cupens andra deltävling på lördag...

Jag är inte sysslolös iallafall!

//❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0