Ordning i kråkslottet

Vilken dag 😅😅

Oj så vi hunnit mkt.!
Jag å killarna var å lekte i cyckelparken i Torneå 
Vilket alla 4 uppskattade å även jag.
Även om snacket mellan två mammor en bit ifrån fick mej att små le.. suck delux!
Att måsta vara så jäklars bra föräldrar🙊
Vars försvinner det hederliga gamla Bond förnuftet?
Curla sina kidz hit å dit..
Jag måste vara den sämsta morsan i hela happis ... jag tänker inte curla! 
Jag är tydligen rätt gammal ändå..
Eftersom jag tycker det var bättre förr!
Där fick barnen jobba för rätt å fel!
Inget serverades på silverbricka!
Och så är livet än idag... men inte överallt tydligen 🤔🙊

Vi ... nä ... dem

Dem hade vattenkrig

Såg sjukt kallt ut och blött ...


Jag satsade istället på att testa den nya hästen i skogen... så mysig Babsan är !
Hon måste ha varit med överallt...
Cool som tusan! Jag tror bestämt jag gillar den! Hon blir perfekt här på gården..

Även grillstugan börjar ta form...

Tror även fler kommer att gillar den...
Det blir nog en kok kaffe i morgon ute på gården 👌☕️
Det börjar vara dax att dra ihop ett litet bastu & grill party strax.
Där tänker jag minsan hitta på nått riktigt udda... 














Som toppen på kvällen Så somnade dem små på tre röda

 och jag fick extra energi med från besöket hos morsan då jag vattnade blommorna...
Så jag även orkade fixa i kråkslottet nu på kvällen..& ändå är kl okey!!!


Jag kommer att hinna sova länge i natt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0