Det regnar idag

Idag är det regn och det dear ihop sej mot Hö bärgnings tider ☺️

Strax är det liksom dags att börja köra traktor ...
Förhoppningsvis lite enklare o mindre bekymmerslöst än förra året!
Då strulade kopplingen på traktorn och slåtterbalken gick sönder...
Detta är åtgärdat i år ...😅
Hoppas bara på fin väder istället ..

Jag var ut å röjde mellan jordgubbsraderna igår,, och nu börjar jag kunna skymta lite rött på vissa bär.. kanske dryga veckan ännu.. ogräs finns däremot till förbannelse😖😖😫
Bara inse att jag måste jobba hårdare !

Idag passar det ypperligt att göra lite gym och sedan dra in å göra bankärenden.
Förbereda lite för tävlingen på lördag..
Denna gr blir det lite mindre tror jag få folk är på semester,, men då några nya tillkommit så slapp jag ledsna kidz eftersom  ponnys/hästar inte hade räckt till...
Så kom att tänka på att det var bra :)

Nu i veckan fylls även mommos hus då kusinen kommer från Stockholm .
Så det blir barn lek..

Vi kämpar på med gården och få i ordning stallet.. det blir nått gjort varje dag och hösten är ju först en bra bit fram så vi hinner mer!!


Min egen träning ligger lite risigt  till då jag slarvar ner en massa mjukglass 🙈🙊
Hmm varför är det så gott månne?

Liten uppdatering härifrån 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0