Solen lyste varm idag

Den där mysiga känslan när solen tittar fram denna tid på året!

Den är spesiel och ger en ruggigt bra feeling!

Det har varit en härlig vecka på många vis ...
Jag har varit på föreläsning i Stockholm. 

Inget är ristat i sten!

Jag har även fått en ny special friend! 
Jag är mkt klokare än tidigare!

Annars så tänker jag själv att jag just här o nu faktiskt mår rätt okey!
Allt är framför mej bara jag tar tag i det... Framtiden är där bara jag vågar ta den!
Det tar tid att förstå och svårt att acceptera allt!
Men ibland är det så mkt värt att bara få vara sej själv utan några krusiduller och tjafs.. Noll koll och bara ta det som det är!
Inte ställa krav eller ändra på något.
Bara acceptera dem brister som finns (om dem finns,,. är bara upp till sökarens ögon)
Det positiva runt,,är värt så mkt mer och det varken kostar något el är spesielt jobbigt ❤️
Att vakna på rätt sida lycklig räcker långt.. Kliv upp med ett leende så är dagen räddad och du skriver själv nästa blad i ditt liv!

Oj vad jag skriver av bara farten.
Men det bjuder jag på!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0