Minus så man fryser

Idag kan jag säga att det är kylmä!'

Minus 33 och då känns det😀❄️
Men Jag gav mej inte i första taget😜
Tog estelle o Krukis på promenad😆
Nettan tog pippi💪😝
20min å 2km promenad med tokigt glada å laddade hästar!

Pippi myste å rullade runt runt överlycklig att vintern kommit😳 vars är den damen född 😅 

Fast krukan hade jag i högra handen när vi gick och hans yttre bak var löjligt i luften då å då!!! Och så pep han så där som kom igen nu leker vi ..
Så gick det med den träningen innan hoppningen som är bokad i morgon 😱 jag har lite dåligt samvete men vi har bara ett val----åka å göra vårt bästa---
Nettan ska oxå hoppa fast inte samma dag som jag .. 
Någon hade en ponny åt henne som hon bara ska hoppa just den dagen
Kul att hon får förfrågningar på det sättet! 

Kram på er alla i kylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0