Kände igen mej själv

Skriv inläggstext 

två nötter red jag idag 🐎

Den ena hade typ glömt att matte satt på ryggen och startar två meter från stallet med några glädjeskutt och efter det lite sidepass.. & sen fastnade gasen & släpet inte förens vi kommit skogsrundan runt på ish 25min vilken i vanliga fall tar 35-40min!! Hey bara!
Häst nummer två.. Stod blixt still & ännu stillare väldigt stiligt .. Tills han exploderade som mulle i mulletidningen... Han ville inte från gården... Hans broms slog på tre gr i galopp till skritt o från trav till skritt. Kul nästan jämt.. Och lika snabb blev den rundan för att galoppen var enklast att hantera 😂😝 

Lilla vita lass fick gå ut i snön och såg ut som en riktig ponny idag!
Hon kanske kan bli en norrländsk ponny dam ändå,, hon trivdes.
Och bromsen kom när hon skulle tillbaks in i stallet fyra faststelnande hovar i marken 😂 tror jag vet hur hon brukar komma undan 😅😇

På jobbet har jag haft en tokigt körig dag med all time high i memberchip!

Huvudvärk delux nu!

Kramen om du vill ha den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0