Idag lyckades jag ....kanske..

Alla som umgåtts med mej vet att jag då å då får frågan om och hur jag hinner och orkar med 😁

Länge skrattade jag bort det och tyckte folk va lite underliga,,, vad sjutton gör dem med sin tid? När den inte räcker till!!
Nå efter ett tag kom jag på att dem inte frågar fler gr om jag svarar ... 
Ähh,, det är väl min adhd! Svin smart!
Ingen frågade två gr 😂
Tills jag kom på att det nog inte var så smart (jag är inte diagnostiserad & ingen har nog tycker det funnits behov) bäst med en förklaring 😂 
Men idag när jag nu ligger i soffan o funderar så kom jag just på att jag måste lida av superman krafter...
Jag är lika snabb som vilken Ferrari som helst.... 
Och jag stoppar inte vid 🚦
Helt galet så drog jag nog alla bokstäver a-ö idag ....ler....
Ingen adhd.! Jag tog hela alfabetet!

Jag har  på mindre än 2tim sålt en häst i stallet........
Och köpt en ponny!!!!

Jag är som jag blev 😇

Välkommen 2017 
Det går bra nu !

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0