Fix & trix

Det är tillbaks i ruta ett vilket är super bra!

Jag har verkligen fått massa gjort som glidit och hängt mej titt som tätt!
Orken är där och då mår jag rätt bra fast jag tycker det går segt.

Det blir en underbar resa till helgen och till Paris ;)
Jag är faktiskt lite nervös då jag och min vännina är extremt påhittiga och oftast blir det total kaos på alla sätt!
Vi har gjort mkt "ojdå" på våra träffar .. Sist bla så lyckades vi specialbeställa en gratis taxi hem från middagen .. Jag är för bra på att snacka 🙈 
Men så kul vi hade på en måndag liksom 😇
Så hur våran trav resa går vågar jag nästan inte tänka på 😂😂🍻

Hästarna blir bättre varje dag nu och även Lass känner sej mer hemma för varje dag.
Vi tampas varje dag med ett mindre problem och det är att hon är svår att tränsa och sätta på en grimma.
Hon lyfter undan huvudet!
Tur jag tränat tidigare på western folkets sätt och vet vad jag ska göra... Problemet är tiden jag har inte ro att bara låta det ta tid,, och utan tid är vi åter på ruta ett!
Jag måste bli mer konsekvent o ha mer tålamod.. Mer tålamod åt folket jag tänker att det behöver alla bli bättre på..ler..

Ett träningspass väntar innan lunchen ska ätas 💪

Fy den som ger sej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0