Ännu en ensam kväll

Jag har världens bästa Hovis 🙌

Skorna är borta på Lass och hon ser mer normal ut nu och liknar ingen slalombacke mera 🙈 
Idag blev det väldigt många hästar ridna ... Abstinensen stillades med tre hästar ridna och en markarbetad!

En vännina kikade förbi på en lite längre kaffe.. Vi hann surra både ditt o datt, vilket är trevligt som omväxling!

Ett arm pass på gymmet oxå 💪
Och nu ska jag ta tag i lite pappersjobb över en kall koff 😜
En dusch och njuta av husets tysta atmosfär 👻
Det har flyttats glad framför mej vid lunchen i torsdags och hunden har flyttat sej för att inte vara ivägen...
Någon är med och vill följa mej nu!

Saknaden är spesiell och på torsdag kom känslan och minnena av Petri när han så snällt hämtade upp mej sist just där vid world trade center..

Men nu är det som det är..

Känslorna är total kaos och jag saknar mer än jag kunnat ana ❤️
Jag lär mej leva med det.! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0