Trött

Skriv inläggstext 

Att somna med linserna var inge bra 😝

Vilken känsla ... Grusigt ... Trött... Och en jag vill chilla känsla!
Jag har ridit massa häst i flera dagar och donat på med än det ena än det andra.. 
Den vita ponnyn har gjort framsteg varje pass nästan .. El givetvis ett steg fram två bak men just åt rätt riktning ändå :)
Krukan o jag har ett mål.. Fast ibland känns vi väldigt överens medans nästa dag som vi väljer olika mål till slutet 😇🙈 träning jag behöver mer grunder och nån på backen!
Estelle är bara trotsig nu men ändå så go å fin 😍 jag är typ för snäll med min bäbis ...
I stallet är förändringens tid på väg ochben häst flyttar och det öppnas upp en möjlighet för någon annan att flytta in :)
Det är vår i upplopp nu och det märks lite överallt.. Lite lyckligare människor lite mer go.. 
Bäst att själv oxå följa med där ...

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0