Lila & svart

Jag hade glömt bort.. Men blev glatt överraskad av att jag var vaken i tid.. Så allt hoppsan hejsan blev av ändå!

Jag har varit med mina stjärnor och tränat i den bigbauta sandlådan ..
Krukan är ett riktigt kap😍 älskar den hästen lika snabbt som jag kan sälja den hästen pga min okunskap..
Men idag är han bara för bäst!
Vi hoppade lite vad som.. In and out.. Serier... Oxrar...  Banor osv...
Och min fläckiga vän är med mej.. Hon vill hoppa 😱 vi är där nu.. Wow känns som bara nu...nu.. Nu..
Jag trodde nästan jag aldrig kommer dithän mera... Men idag bjöd hon på både ett å två fina fina skutt ..
om än bromsen fastnat ...just här just idag var det ingen som brydde sej!
Vi hoppade! Med känsla!
Sen blev mina klor fixade...
Bort med pryda röda jag och tillbaks med mej 😜

Jag har en trevlig känsla i mej nu..
Ska hålla i den..!!
Kram !!

Nån bild från dagen bjuder jag på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0