Halva klar

Denna vecka som bara gått till hälften.. Är en bergådalbana ..

Den kantras av inslag från himmel å helvete känns det som..
En helvettes måndag med mera gnäll än någonsin.. Jag kan bli häxan surtant när jag oskyldigt blir anklagad för sånt som jag inte har gjort! El folk inte tycker att jag gör! Antingen ser dem det dem vill se el så är det deras ensak.. Luktar dåligt privatliv typ... 😈👹
Haft två helt upplyftande och riktigt energigivande träningar med krukan. Några små wowdi moments!
Enkla övningar och mycket basic hoppade 105.. Vad fjantigt att ens skriva dem 5sista cm😁 men tydligen räknas det!
Hursomhelst så var han mjukare och lyhördare idag! 
Jag har tränat på min engelska samtidigt.. Kul med engelska häst termer... 😝 åh jisses det gick att bli förstådd.
Jag blev upplyst om en vän som nästan legat inför livet någon annanstans... Det är då jag kom på att allt inte är bearbetat hos mej ännu heller.... Återigen väckt om att livet vänder fortare än vinden när det vill sej så... Jag gillar inte ålderdom .. Det är inte så kul att växa och bli äldre.. Allt blir så mkt och 
mkt är tråkigt dessutom.
Nu tror dem att det gick bra denna gr🙏 
Jag hoppas han får många år ännu!
Jag är hemma i morgon ska dona å bara landa lite i mej själv och andas lite häst!
Jag ska bara vara!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0