Chill söndag

Efter en tur i tatoo världen igår så har dagen idag varit chill....

Jag har haft mina lektioner som vanligt men gick raka vägen in och la mej på soffan... Tog typ tre Tim att återfå värmen 😱
Stallet delade jag å Nettan på..
Så efter massa soffmys och efter en middag hos svärmor så tig jag endast och ledde krukan på en kvällspromenad för att inte han ska ha träningsvärk av gårdagens hoppträning. Nettan körde skoter samtidigt och hundarna var med... Bra social träning för den vakna hästen ...
Lite jogg o galopp på lina oxå..
Till råga på allt chill så råkade jag tugga lös en lagning oxå....
Fan å dynga... Jag är ju livrädd för tandis 😐

Lite enkel uppdatering från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0