Att bara finnas till

I dag vart det en chill dag ..

Inte alls som tänkt.
Vädret var bra tiden fanns men just idag var tankarna någon helt annanstanns. 
Mockade stallet å gick raka vägen in,, det är ovanligt.!
Tog en låång dusch å drog på jobbkläderna...  Hämta killarna från skolan och åkte några timmar tidigare på jobbet??? 
Checkade ut 21:38 typ 🙈
Ännu förvånad över dagens chill...
Inte trött men tom!
15min lunch och dagen rasade på i ett hej jäkla tempo ändå..
Nu ligger jag och är tom på allt..
Ensam som tusen,, 
Om man aldrig fäster sej vid något..el någon.. Utan ser det som prylar och utbytbara saker.. 
Då kan man väl aldrig känna sej otillräcklig?
Jag har en riktig svacka när det gäller att hålla masken!
När jag ska hålla käft så klarar jag inte av att knipa å gå.. Utan säger vad jag tänker... Mindre bra!
När jag borde prata o har chansen då kommer inte ett ljud! 
Vilket som är värst lär gudarna veta.
Det är så mkt som måste ordnas men jag klarar det inte själv..
Om jag bara fått en chans!
Om jag fått ett sista ord!
Om vi börjat från början..
Just så känns det idag.... 
Vad är meningen med alla vägskäl?
Om en dörr stängs,,, och en ny öppnas. Ska man gå in då? El stänga den och öppna den gamla?
När det kommer kort framför dej är det meningen att dem ska ligga el vändas?
Karman är snabb i bland och finns inte alls i nästa.... 

Om du är född i en riktig Svensson Familj hur ska man då förklara för dej så du förstår?
Förstår att alla val är inte dina egna.. Att det faktiskt bara blev fel..
Sunt bondförnuft är inte alla möjligt att använda..
Suck ...

Nä nu eskalerar jag igen..
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0