Sista veckan fullt ös

Det drar ihop sej nu till en semester tripp där jag faktiskt lyckades "förstöra" den med jobb 🙈🙈

Tänk om jag bara är ledig och blir ringrostig .. bäst å jobba lite på resans gång!
Det är bokat ett par hästar och hittills en D-ponnny som ska provas .. så kul 😍🏇
Ett par timmar hinner vi jobba rida jobba el hur man nu ser det  😅

Det är väldigt intressant hur delade meningar det är om min i ena stunden hobby & i nästa företag

Ibland så verkar jag bara dagdriva runt
Och sen i nästa ,, aldrig vilar 🤔🤔
Trevligt att höra åsikterna 😇

Hursomhelst har jag tagit mej friheten att lämna allt och åka iväg utan bestämt datum hem!

Och det som fastnade just nu är om logistiken på mitt jag går att ändra? Kan jag fixa ytterligare fler timmar på min klocka? 
Mera energi till idéer? Komma fortare framåt mot visionen? Håller drömmen på att....ha nått målet? Är jag redan nöjd el borde jag lägga in en växel till?
Vad kan år 2018 ge mej som 2017 inte gjort... blev jag nå klokare 

Rätt å slätt behöver jag flera idéer på min fritid som kan ge mej känslan jag söker 😄

Det var morgonens tankar 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0