Oreda i det mesta

Vilken dag .. en riktig berg å dal bana!!

Gjort allt som göras skulle ..
Men känslorna och tankarna är ofokuserade nu.
Började tidigt med stall sysslor och samtidigt som dem små skulle köras till skolan så drog jag till riekola för säsongens första skidpass 😍 åh vad jag har saknat det 👌

Hem med den perfekta känslan för fredagsmys .. 

det är min helg med huset fullt i kidz närmare bestämt 5st 😝
Så kommer vi till det mindre bra.
Åh vad jag läste orden som inte jag ville läsa :( inte uppmuntrande någonstans och då kom jag på varför jag tänker som jag gör. 
Sorgen el rädslan av att det inte är som det ska el blir vad som livet ger ... den gör mej hård.. då blir det liksom sorg fast den används nog på att slå sej fram bara för att jag kan😰
Bara inte nu,inte här, inte min vän .. livet är så orättvist.. varför ska dem bästa ta skiten? Dem som mest av allt bryr sej om andra! Varför tar inte karma den där som beter sej illa? Som alltid gör livet kass för andra🙄
Nåväl... det känns ändå rätt okey om hag ska gå på magkänslan ... det finns en mening! Det är jag rätt säker på.!

Så min fredag har dalat upp å ner känslomässigt ..
Glad som tusan över att resan är här strax 
Ner i botten för taskiga besked..
Livet är här å nu
Bäst att fånga dagen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0