När inget blir som man tänkt..

Då blev det istället bättre än förväntat!


Tanken med resan var att se och köpa hästar... provrida och välja!
Men av olika underliga anledningar stod jag på barmark utan en endaste häst att rida då  dem sålts på fem röda.
Så jag gick all in å julshoppa o fånga dagen istället .. hoppet dog men julklapparna  blev fler än tänkt!
Jag har nog slagit rekord i att hitta på bus i brist på hästdoften .. mest troligt är abstinensen ingen bra kombo ihop med dötid 🤔🤔
När dötiden är som bäst då är det farligt!
 å en betongklump i mina fötter hade mest troligt legat fint! 
Men nu har jag ju en förmåga av att i otid checka in på platser ...på gott å ont!
Denna gr på gott ... det plingar i telefonen i helt plötsligt finns ett par riktiga guldlägen på hästfronten.. den sista så fin så jag inte ens vågar tro att nån erbjuder mej chansen 😍😍
Nå väl ibland är motgångarna perfekt tajmade!! Tack för hjälpen . Var den nu kom i från 🙏🙏🙏

Här kommer nån bild på lite av det som fastnat ifarten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0