Juldagen 2017

Klockan Har hunnit bli strax över 09 & Jag funderar över livet.

Varför det är som det är och hur allt blev så olika för människor?!
Vissa har glädjen att peka och få 
Medans någon klamrar sej fast på kanten just över ytan... varför vissa alltid finns i ditt ❤️ & i tankarna 
Medans du träffar tusentals människor på vägen ...i ditt liv .
Vägen där dem kommer för att följa en viss tid och sedan själva vika av .. varför blir det på så sätt? 
Vad är liksom meningen!!
Iår var julen väldigt bekväm.. jag har tyckt om den 🤗
Uppesittar veckan innan är ett nytt fenomen. Men den roligaste veckan på så länge 😍😍😍 vi har  skrattat så vi kiknat vi har diskuterat allvarliga saker 
och ätit nyttig frukost ...men ätit buffé till lunch/middag!! vi har verkligen levt!

Jag har aldrig i mitt liv varit så sjukt trött så man blir " rädd" för mej 😝👻
Skrattar ännu åt svaren & förundras åt vem dem gick till 😬

Jag har verkligen saknat hästarna och krukan mej 
för han satte igång att vägra dricka 🤔 men igår var han som vanligt igen. 🙏

Lite ord åt er

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0